loading...
man va to

20

من و تو بازدید : 4 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروز از همون اول صبح بد آوردم شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن  

خدایـــــــــــآ 

اول که پاشدم رفتم دانشگاه شیراز  گفـــــــت : واسه مصاحبه قبولم نمی کنن و فقط دانشجو های دانشگاه شیراز رو قبول دارن!!!  

یعنی اب پاکی رو ریخت رو سرم یعنی همه دنیا رو سرم خراب شد اخه من که به کنکور خیلی امید نداشتم فقط دلم به این خوش بود  

بعد با همین حال پاشدم رفتم دانشگاه خودم واسه ارائه پروژه کلی میز بکش تو حیات و این درس کن و اونو درس کن 2 تا استادا اومدن تایید کردن اما تا اومد ازم سوال بپرسه گفت من کلاس دارم باید برم الان وقت نمیشه

منم گفتم باشه 5 شنبه میام 

بعد دیگه رفتم اموزش واسه دانشگاه شیراز گفتم خدا خیرش بده مسئول اموزش خانم ص و اقای ر خیلی پیگیره کارام هستن

زنگ زد این ور و اون ور که چرا دانشجوی رتبه اول ما رو واسه مصاحبه قبول نکردین بنده خدا قرار شد نامه بنویسه و فردا صبح اول وقت بره اونجا واسه شکایت و پیگیری اما ... چه فایده فوقش واسه مصاحبه هم برم قبولم نمی کنن

نمی دونم والا خدا چی می خواد بزاره جلو پام و واسه اینده ام چه نقشه ای داره که گویا ارشد توش نیس 

 

اصلا انگار باید بیافتم دنبال کار تا پول در بیارم  این جوری نمیشه!!

تو هم قرار بود امشب بری واسه ارائه پروژه اما تا ظهر که باهات صحبت کردم هنوز کارات تموم نشده بود

 تو هم فکر کنم رفتی واسه هفته ی بعد حالا امشب معلوم میشه که می ری یا نه

 

اصلا من می خوام برم معتاد شم  چرا خب من رو واسه مصاحبه قبول نمی کنن 

دیگه خبر قابل عرضی نیس

اینم از امروز ما

اه فکر کردم امروز از دست پروژه خلاص میشم اما گویا باید بشینم این هفته رو هم باز بخونم

تا وقتی این پروژه و امتحانه هست نمی تونم تمرکز کنم واسه طراحی وب یا شبکه که برم دنبال اونا رو یاد بگیرم  اصلا نمی دونم چیکار کنم 

شیطونه میگه  برق وصل کنم خودم رو بکشم  راحت شم از این همه سر در گمی  

اما خب شیطونه غلط زیادی می کنه  من هنوز جوونم کلی ارزو دارم 

با این مدرک الکیه به درد نخور و بدن تجربه که کار گیر نمیاد تازه ماها هیچی بلد نیستیم  فقط باید برم معتاد شم  

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
+ شِیـطاטּ نیـستَم فِرشـته هـَم نیـستم خُدا هَم نیستم فـَقط دُختَـرم! ازنـوعِ سـاده اش... حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 962