loading...
man va to

9

من و تو بازدید : 4 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

اصلا چرا من این وبلاگ رو درست کردم؟؟

 

خودمم نمی دونم

اما شاید چون واقعا نمی دونم بعدا چی پیش میاد

شاید چون الان خیلی بهت دورم و دوست دارم بهت نزدیک بشم نمی تونم

شاید مینویسم که بعدا تو بخونی بدونی من این روزا به چی فکر میکردم 

شایدم مینویسم که بعدا خودم بخونم و بعدا یادم باشه که روزای اول خودم چه فکری می کردم

نمی دونم

فقط شاید به نظرم بد نیست که همه چیز یه جا ثبت بشه

با اینکه یادم میره و وقت نمی کنم زیاد به این وبلاگ سر بزنم

اما سعی می کنم از این به بعد بیشتر بیام 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
+ شِیـطاטּ نیـستَم فِرشـته هـَم نیـستم خُدا هَم نیستم فـَقط دُختَـرم! ازنـوعِ سـاده اش... حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 953